2. OS PRONOMES TÓNICOS. SOLUCIÓNS DO EXERCICIO.

No seguinte parágrafo, marca os pronomes tónicos que atopes:

“Ese primeiro gran medo da infancia eu téñoo unido a unhas magras de xamón.

Tería eu oito anos e fora facer un recado a Herbón cunha das rapazas que cosían no taller de meus pais.

Eu sabía que naquela casa había un tolo, pero dixéranme que non se deixaba ver.

A ama da casa recibiunos e, segundo a antiga hospitalidade, púxonos na mesa unhas magras de xamón con medio pan de centeo.

Despois da camiñata tiñamos fame. Ademais, o xamón era unha das miñas comidas preferidas e só tardei en intentar botar nel o tempo que me tiñan indicado que debe durar a cortesía de dicir que non se ten fame.

Xa vencida a tirapuxa cordial, ía estirar a man e o tolo apareceu por un recanto da cociña e dirixiuse a min fixando os ollos nos meus. A miña man quedou inmóbil no aire e os ollos apegados aos del, como se o seu desvario me sumise no efecto fractal e camiñasemos os dous cara a loucura infinita”.

Responder

