9.2. CORRECCIÓN DAS ACTIVIDADES

 

IMG_0218

 

3.1. ¿Tes ti conciencia de utilizar este  pronome ou sequera de telo oído? Se a resposta é negativa, procura fixarte de agora en adiante e descubriralo axiña.

 

3.2. Trata de recoñecer os pronomes de solidariedada que aparecen aquí:

.Isto non che me gusta nada.

.O río quédachenos ben lonxe.

.O libro quédache aquí. (Este che fai relación a ti, ten sentido na frase e é un obxecto indirecto)

.Aquilo de que o barato de balde é caro resúltachevos ben certo.

.Se entra ou sae de noite, non che me vai nin che me ven.

.Ten coidado con poñer as comas, que as comas son o demo. Aquí non hai.

.Síntoo,pero estouvos unha miguiña sarcástico hoxe, esta tarde.

 

3.3. Trata de engadilo nesta conversa sempre que poidas facelo:

-¿Vai vir o electrista esta tarde? (Se poñemos un che, volve ser o caso que apunto antes: ten significado e é obxecto indirecto)

-Eu diso non che sei nada nin me importa. Es ti quen leva o mantemento da instalación.

-¿Pero non quedamos en que o ías avisar?

-¿Eu? Non che me acordo de nada. Sonche cousas túas.

-Es ben inútil, hom.

-Coidadiño que eu non che ando con chiquitas. Así que non me insultes.

 

4 pensamientos en “9.2. CORRECCIÓN DAS ACTIVIDADES

  1. Boa noite, Helena. Unha pregunta: a frase de “non quedamos en que o ías avisar?” Podería levar o “non CHE quedamos que o ías avisar?”?

Responder

