19.2 CORRECCIÓN DE ACTIVIDADES

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
19.2.1
Voute ver hoxe á túa casa, que ben me acordo onde vives.

19.2.2
A quen me agasalle cun ovo de Páscoa considerareino meu padriño aínda que non me sexa nada.

19.2.3
Cando o vimos entrar naquela tenda que nos atendera tan mal, chamámolo para que non entrase.

19.2.4 nos/lle/o
Preguntáronme que hora sería cando lle vimos sacar o saco e metelo no maleteiro.

19.2.5
Nin me saudou nin o saudei porque xa hai moito que non nos falamos.

19.2.6 se/os
A todos aqueles que ven pasar fame e non se lles aguza o sentido da xustiza, maldígoos.

19.2.6 mo/me/cho
Non mo traias agora, cando me ves máis apurada, que non cho quero.

19.2.7 lles/os
Véñenlles facendo o conto con mentiras e eles bótanos igual.

19.2.8
Gustaríame saber se me estás tomando o pelo, xa que me tes dado ben motivos.

Responder

