PRONOMES TÓNICOS CON PARTÍCULA COMPARATIVA 8.2.3 Solucións

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

8.2.3 SOLUCIÓNS AOS EXERCICIOS

 

 

8.2.3.1.- Nós non sabiamos que nos mandaran recado de que non nos queríanver alí, porque alí nós non pintabamos nada.
-A nós non nos gusta que nos ordenen onde nos temos que poñer nin quen se debe colocar diante de nós.
-Por que tedes que ser vós sempre os que saiades coa vosa?
-Se vós ides pola dereita, nós iremos pola esquerda para que non nos xuntemos.

 

 

8.2.3.2.-Eu era máis alto CA el, pero despois el medrou máis CA MIN.
-Nós apurabamos menos CA EL, pero el corría máis CA NÓS.
-A eles quérenlles tanto COMA MIN, pero eu sempre me celo deles.
-Para seres COMA MIN, tes que comer o caldo que deixo comido EU.

 
8.2.3.3.-Abriu o caixón e gardou os lentes NEL
-DEL non sei nada porque non me chama nin me escribe.
-Vinas esta mañá e non notei nada raro NELAS.
-O que máis me gusta DELAS, é o gran sentido do humor que teñen.
-NELES, que son tan discretos, os segredos poden quedar gardados.

 

MAÑÁ UN POUCO MÁIS.

Un pensamiento en “PRONOMES TÓNICOS CON PARTÍCULA COMPARATIVA 8.2.3 Solucións

Responder

