16.2. INFINITIVO CONXUGADO. FORMAS. CORRECCIÓN DE ACTIVIDADES

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

16.2.2

Éme hora de ir para a cama, que tira o colchón por min.
Fago isto para ser un bo colega.
Cando me dei conta de que iamos perdidos foi ao pasarmos a volta do Castro.

Ti e mais eu non imos ser suficientes para levarmos tanto paquete.
Ao sermos catro, non nos van facer caso. Mellor irmos unha por unha unha.
Xa me encargo eu de o despertar cedo.
Por vires a destempo, quedas sen o libro que estaban a entregar.
Non me mires con ollos de me perdonares a vida.

 

RECOMENDO QUE DEADES UN REPASIÑO Á CONXUGACIÓN TRATANDO DE VOS FAMILIARIZARDES COAS FORMAS. MAÑÁ DAREMOS UN PASIÑO MÁIS EXPLICANDO CANDO PODE USARSE E UNS CAMBIOS QUE HAI NAS CONSOANTES QUE SE XUNTAN, POLO QUE NON POIDO ADIANTAR HOXE COMO QUIXERA. DEIME CONTA AO POÑER UN EXEMPLO.

Responder

