3.2.1 Completa coa preposición en:
Acabastes de recoller as uvas? Andamos__ iso.
__esta casa non se fai así. __ a dela, que faga como queira.
Aí che queda o coche. Mete todo __ maleteiro e pon coidado que despois de ti non hai quen meta nada __el.
Aterraremos __ unhas dúas horas. __o voo seguinte retrasaremos algo menos que __este.
3.2.2 Escribe cada oración das outras dúas maneiras equivalentes:
-Cando chegues, pecha a porta e non lla abras a ninguén
–
–
Ao nos visitaren, decidiremos se vos deixamos ir a vós ou non de vacacións.
–
–
En soltándose da corda, xa non hai quen os volva á corte.
3.2.3. Completa coa preposición “en”
Non vou tan cedo porque aínda han estar__ clase.
Non sei como podes aguantar sempre __ casa!
__aula de 6 B hai tantas nenas como nenos.
MAÑÁ FAREMOS A CORRECCIÓN.
Nesta casa non se fai así. Na dela, que faga como queira.
Aí che queda o coche. Mete todo no maleteiro e pon coidado que despois de ti non hai quen meta nada nel.
Aterraremos nunhas dúas horas. No voo seguinte retrasaremos algo menos que neste.
Cando chegues, pecha a porta e non lla abras a ninguén
– En chegando, pecha a porta e non lla abras a ninguén
– Ao chegares, pecha a porta e non lla abras a ninguén
Ao nos visitaren, decidiremos se vos deixamos ir a vós ou non de vacacións.
– En visitándonos eles, decidiremos se vos deixamos ir ou non de vacacións.
– Cando eles nos visiten, decidiremos se vos deixamos ir ou non de vacacións
En soltándose da corda, xa non hai quen os volva á corte.
– Cando se soltan da corda, xa non hai quen os volva á corte.
– Ao soltárense da corda, xa non hai quen os volva á corte.
Non vou tan cedo porque aínda han estar na clase.
Non sei como podes aguantar sempre na casa!
Na aula de 6 B hai tantas nenas como nenos.
Está moi ben. Falta o primeiro da primeira tanda.
-Acabastes de recoller as uvas? -Andamos niso.
Graciñas por os enviares, que me axuda a programar e explicar mellor.
3.2.1
-Acabastes de recoller as uvas? Andamos niso.
-Nesta casa non se fai así. Na dela, que faga como queira.
-Aí che queda o coche. Mete todo no maleteiro e pon coidado que despois de ti non hai quen meta nada nel.
-Aterraremos nunhas dúas horas. No voo seguinte retrasaremos algo menos que neste.
3.2.2
-Cando chegues, pecha a porta e non lla abras a ninguén
-En chegando, pecha a porta e non lla abras a ninguén
-Ao chegar, pecha a porta e non lla abras a ninguén
Ao nos visitaren, decidiremos se vos deixamos ir a vós ou non de vacacións.
-Cando nos visiten, decidiremos se vos deixamos ir a vós ou non de vacacións
-En visitándonos eles, decidiremos se vos deixamos ir a vós ou non de vacacións
En soltándose da corda, xa non hai quen os volva á corte.
-Ao se soltaren da corda, xa non hai quen os volva á corte.
-Cando se soltan da corda, xa non hai quen os volva á corte.
3.2.3
-Non vou tan cedo porque aínda han estar na clase.
-Non sei como podes aguantar sempre na casa!
-Na aula de 6 B hai tantas nenas como nenos.
Apertas!
Está moi ben. Cando poidas, así e todo, usa o infinitivo conxugado. Parabéns e graciñas por enviar o traballo, que é un bo control para min.
Non caera na conta de que no primeiro grupo do 3.2.2 “Ao chegar/ao chegares…” admite a fórmula conxugada ao ir diante unha preposición…só me fixara que tiña o mesmo suxeito que a pral.
Vale.
O de mandar o traballo, xa sabes que en facéndoo non me costa nada mandalo…ao contrario. A min váleme máis tamén…
Apertas